WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Aplankykite šalies svetainę

Grįžti į pradžią

Informacija apie mūsų priežiūros darbus, kai Jums to reikia!

KONE ONLINE

img_3_easy_steps_Cad_drawings-01-535x365.jpg

ISu KONE Online programėle Jūs galite lengvai prisijungti ir stebėti techninės priežiūros informaciją, kurią atnaujina KONE darbuotojai.

Kone Online rodo detalią informaciją apie vykdomą priežiūrą, remontą, iškvietimus. Taip pat informaciją apie sutartį ir pateiktas sąskaitas.

Jūs galite sukurti ataskaitą apie priežiūrą, pagal Jūsų individualiai pasirinktus kriterijus. Ataskaitą galima atsisiųsti el. Paštu.

Užsisakykite prieigą prie KONE Online programos. Kontaktinis asmuo šiuo klausimu – gintare.karaliutegurciniene@kone.com

Prisijunkite prie KONE Online

KONE MOBILE

img_3_Stay_up_to_date_all_times-01-535x365.jpg

Su KONE Mobile mobiliąją aplikacija, nuolat matysite užsakytų darbų būsenas. Gaudami pranešimus į telefoną, realiu laiku, stebėsite kaip vyksta techninės priežiūros ar užsakyti darbai.

Gaukite šią nuolat atnaujinamą informaciją - iššokančių pranešimų dėka, Jūsų telefone. Siunčiami pranešimai padės sekti įrangos būklę. Kelių paspaudimų dėka, galėsite lengvai sukurti pranešimą KONE aptarnaujančiam personalui.

Mobilioji programėlė pasiekiama App Store ir Google Play. Norint pradėti naudotis KONE Mobile, Jūs turite turėti KONE Online suteiktą vartotojo vardą ir slaptažodį.

KONE 24/7 PASLAUGA

img_2_Professional_service_whenever_you_need_it_B-01-535x365.jpg

Su mūsų nauja išmaniąją 24/7 paslauga mes galime numatyti būsimus įrangos sutrikimus, ir imtis veiksmų, užkertant kelią įrangos gedimui.

KONE 24/7 paslagos pagalba, mes rinksime, kaupsime ir analizuosime siunčiamus lifto ar eskalatoriaus parametrus. Įranga realiu laiku siųs reikiamą informaciją į KONE duomenų bazę, kur ji bus analizuojama. Atsiradus problemai, detali informacija pasieks KONE personalą, kur bus indentifikuojami trikdžiai ir priimami problemos sprendimai.

Jums tai reikš, nuolat tobulėjantį saugumą ir patikimumą, bei mažiau rūpesčių, nes jei kas nutiks Jūsų įrangai, mes apie tai jau žinosime.

Detalesnė informacija:
gintare.karaliutegurciniene@kone.com