Grįžti į pradžią

Kaip jus aptarnaujame

Individualiai pritaikytas priežiūros planas, ekspertų komandos, prevencinė priežiūra ir ne tik. Skaitykite daugiau: kaip jus aptarnaujame – pažingsniui.

Priežiūros planas, kuris atitiks jūsų objekto ir įrangos ypatybes

Parengsime unikalų priežiūros planą, kuris atitiks individualias jūsų objekto ir įrangos ypatybes. Priežiūros lygį, kurio pageidaujate, galite rinktis iš trijų mūsų siūlomų paketų.

Profesionalų paslaugos, kai jų prireikia

Susidūrus su bet kokiomis įrangos problemomis, KONE klientų aptarnavimo centras ir jums, ir jūsų galutiniams naudotojams užtikrina pagalbą ištisą parą. Susisiekti su jus aptarnaujančiu klientų aptarnavimo centru lengva – tiesiog paskambinkite nurodytu telefono numeriu. Profesionalūs mūsų darbuotojai išmano jūsų įrangą bei situaciją. Jie gali atsiųsti techninės priežiūros techniką, kuris išspręstų jūsų problemą.

Įgudusių technikos ekspertų pagalba

Mūsų techninės priežiūros specialistai yra motyvuoti ir puikiai parengti profesionalai, kurie pasirūpina, kad jūsų liftai, eskalatoriai ir durys veiktų sklandžiai bei saugiai. Kiekvienais metais bent 50 valandų jie mokosi su technika, saugumu, klientų aptarnavimu ir pirmąja medicinos pagalba susijusių dalykų. Be to, technikai gali naudotis mūsų pasauline duomenų baze, todėl problemas susijusias su bet kokių prekių ženklų įranga jie sprendžia greitai, o daugeliu atvejų – per vienintelį apsilankymą.

Prevencinė priežiūra, padedanti išlaikyti geriausią įrangos eksploatacinę būklę

KONE prevencinė priežiūra padeda išvengti problemų joms dar nepasireiškus. Prižiūrėdami įrangą atsižvelgiame į jos naudojimo pobūdį, amžių ir kitus svarbius veiksnius. Būtent jums pritaikytas planas užtikrina, kad visų atskirų komponentų bei sistemų techninė priežiūra bus atlikta laiku ir pagal visas taisykles, kad ir koks būtų jų prekės ženklas.

Įrangos būklės patikros, padedančios planuoti

Kad jūsų įranga išliktų saugi ir veiktų sklandžiai, pagal būklės patikrų rezultatus galime rekomenduoti remontą arba modernizavimą.

Kaip pasirinkti tinkamą priežiūros paslaugų teikėją

Jei ketinate ieškoti priežiūros paslaugų teikėjo, pirmiausia pagalvokite apie naudotojų, įrangos ir jūsų pastato poreikius. Pateikiame keletą tokių poreikių pavyzdžių. Be to, čia galite sužinoti, kaip mūsų sprendimai jums padeda.

  • Kad ir koks būtų jūsų įrangos prekės ženklas ar tipas, individualiai jums parengsime priežiūros planą, kuriame bus atsižvelgta ir į technologiją, ir į įrangos naudojimo istoriją.

  • Kadangi gedimų priežastis tiriame sistemiškai, galime nuosekliai mažinti klientų įrangos gedimų dažnumą.

  • Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba veikia ištisą parą ir be poilsio dienų. Į skambučius atsiliepiama per 20 sekundžių arba greičiau.

  • Jei lifte įstringama, į objektą atvykstame per maždaug 15 min.

  • Kadangi dalį atsarginių dalių turime vietoje, o kurių neturime pristatyti galime per 24 val., gedimas pašalinamas vėliausiai kitą darbo dieną.

  • Kiekvienais metais mūsų technikai mokosi daugiau nei 50 val. Jie mokomi apie visų prekių ženklų įrangą.

  • Mūsų prevencinės priežiūros paslaugos užtikrina, kad įranga, kurią prižiūrime, veikia 99,9 % laiko.

  • Mūsų priežiūros paslaugos teikiamos laikantis visų atitinkamos vietos saugos taisyklių ir įstatymų reikalavimų.

  • Mūsų technikai mokomi prižiūrėti įvairių prekių ženklų įrangą. Taip pat turime atsargines detales, tinkamas kitų prekių ženklų įrangai.

IŠBANDYKITE MŪSŲ PASLAUGAS: LEISKITE JUMS PARENGTI KOMERCINĮ PASIŪLYMĄ