Grįžti į pradžią

Paslaugų aprašai

Detaliau susipažinkite su individualiai pritaikytomis paslaugomis, kurios įeina į KONE liftų, eskalatorių ir judančių takų priežiūros paketus.

„KONE“ PREVENCINĖ PRIEŽIŪRA

KONE prevencinė priežiūra padeda išvengti problemų joms dar nepasireiškus. Prižiūrėdami įrangą atsižvelgiame į jos naudojimo pobūdį, amžių ir kitus svarbius veiksnius. Būtent jums pritaikytas planas užtikrina, kad visų atskirų komponentų bei sistemų techninė priežiūra bus atlikta laiku ir pagal visas taisykles, kad ir koks būtų jų prekės ženklas.

„KONE“ KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRAS

Kai jums ar galutiniams įrangos naudotojams prireikia pagalbos dėl su įranga susijusių problemų, nedvejokite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo centrą. Susisiekti su jus aptarnaujančiu klientų aptarnavimo centru lengva – tiesiog paskambinkite nurodytu telefono numeriu. Profesionalūs mūsų darbuotojai išmano jūsų įrangą bei situaciją. Jie gali atsiųsti techninės priežiūros techniką, kuris išspręstų jūsų problemą.

PAKETAS „BREAKDOWN SERVICE“

Jei esate įsigiję mūsų paslaugų paketą „Breakdown Service“ ir mūsų liftas, eskalatorius arba automatinės durys sugenda, greitai išsiunčiame techninės priežiūros specialistą, kuris išsprendžia netikėto įrangos gedimo, sustojimo arba netinkamo veikimo problemą. Tiesiog paskambinkite į mūsų klientų aptarnavimo centrą ir per jūsų sutartyje nurodytą laiką bus išsiųstas technikas, kuris šią problemą išspręs.

REMONTO PASLAUGOS

Jei jūsų liftai, eskalatoriai arba automatinės durys sugenda arba paaiškėja, kad jų komponentai pažeisti, KONE technikai gali pasirūpinti remontu. Per planinius priežiūros vizitus jie nustatys, ką reikia remontuoti. Daugeliu atveju problema išsprendžiama iki įrenginio veiklai sutrinkant.

PASLAUGA „VOICE LINK“

Paslauga „KONE Voice Link™“ suteikia galimybę palaikyti dvikryptį balso ryšį tarp lifto keleivių ir KONE klientų aptarnavimo centro, kai paspaudžiamas integruotas kabinos pavojaus signalo mygtukas. Sistema automatiškai identifikuoja klientą ir objekto adresą, taip problema, kad ir kokia ji būtų, sprendžiama nedelsiant.

GELBĖJIMO ĮSTRIGUS PASLAUGA

Gelbėjimo įstrigus paslauga užtikrina greitą ir saugią lifte įstrigusių keleivių evakuaciją. Mūsų avarinių situacijų procedūra sukurta taip, kad technikas būtų išsiųstas iš karto – vos tik klientų aptarnavimo centras gauna atitinkamą pranešimą.

ĮGALIOTOJI TECHNINĖ PRIEŽIŪRA

Įgaliotosios liftų, eskalatorių ir automatinių durų techninės priežiūros paslauga užtikrina, kad visos pagal teisės aktus reikalaujamos apžiūros, kurias vykdo akredituota trečioji šalis, būtų koordinuojamos ir tvarkomos profesionaliai. Kadangi KONE padeda atlikti ir valdyti šias apžiūras (įskaitant vizitų koordinavimą ir techninę pagalbą), sutaupysite laiko ir energijos.

PASLAUGA „DATA LINK“

Paslauga „KONE Data Link“ užtikrina nenutrūkstamą liftų bei eskalatorių našumo ir saugos stebėjimą, kad į bet kokią kritinę problemą būtų galima reaguoti tuojau pat.