WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Aplankykite šalies svetainę

Slapukai

Mes naudojame slapukus, siekdami optimizuoti svetainės funkcionalumą ir suteikti Jums geriausią patirtį naršant mūsų svetainėje. Jeigu sutinkate su visais slapukais, tiesiog spustelėkite mygtuką „Priimti“. Taip pat galite peržiūrėti mūsų privatumo politiką..

Grįžti į pradžią

Nenutrūkstamas miesto gyvenimas

„KONE 24/7 Connected Services“ – tai techninės priežiūros paslaugų sistema, kuri suteikia vertingos informacijos apie reikiamus techninės priežiūros darbus ir identifikuoja potencialias problemas, kol jos netapo gedimų priežastimi. Liftai ir eskalatoriai susiejami su debesimi, o gauti duomenys analizuojami pasitelkiant dirbtinio intelekto technologiją. Tokiu būdu priimami išmanesni prognozuojamosios techninės priežiūros sprendimai, palaikantys nenutrūkstamą žmonių srautą.

Išmanu

Dirbtinio intelekto technologijos pagrindu veikianti techninė priežiūra padidina pastato vertę ir pailgina įrangos eksploatavimo laiką.

Saugu

Nuolat atliekamos veikimo ir rizikos analizės sumažina gedimų tikimybę ir užtikrina geresnį prieinamumą.

Skaidru

Ištisą parą, be poilsio dienų vykdomas stebėjimas leidžia nedelsiant pranešti jums apie aptiktas problemas ir iš anksto suplanuoti techninės priežiūros darbus.

img_247CS_02_Value-highlight-background

Rezultatai, kurie kalba patys už save

Su „KONE 24/7 Connected Services“ paslaugomis dešimtys tūkstančių mechanizmų įvairiuose pastatuose jau dabar veikia geriau ir patikimiau.

Geresnė naudotojų patirtis

Ištisą parą vykdomas stebėjimas didina saugumą ir užtikrina geresnį prieinamumą. Galutinis rezultatas – nenutrūkstamas žmonių srautas ir patenkinti naudotojai.

Lengvesnė techninė priežiūra ir planavimas

Aktyvus problemų identifikavimas ir šalinimas leidžia išvengti gedimų ir taupo patalpų valdytojų laiką bei mažina jų darbo krūvį. Faktais paremtos rekomendacijos, teikiamos pastato administracijai, padeda pailginti įrangos eksploatavimo laiką.

Paspirtis jūsų verslui

Sklandus įrangos veikimas svarbus jūsų verslui. Aktyviai spręsdami problemas ir optimizuodami techninės priežiūros grafikus pagal jūsų poreikius, užtikriname nenutrūkstamą žmonių srautą ir suteikiame paspirtį jūsų verslui.

Išmanus būdas kurti pridėtinę vertę

Išmanioji prognozuojamoji techninė priežiūra ir faktais paremtas pastato administravimas padeda priimti sumanesnius investavimo sprendimus ir pailgina įrangos eksploatavimo laiką bei palaiko optimalią pastato būklę.

Aktyvus problemų identifikavimas

Per pirmuosius 2 metus inicijuotų techninės priežiūros darbų:

60 %

Mažiau nepatogumų galutiniams naudotojams

Per pirmuosius 2 metus iškvietimų skaičius sumažėjo:

28 %
img_247CS_03_Content_block-950x540

Užtikrinkite patikimą lifto veikimą su prognozuojamosios techninės pagalbos paslaugomis

„KONE 24/7 Connect“ paslaugos

Susiejus liftus ir eskalatorius su debesimi, gaunamas nuolatinis naudojimo duomenų srautas, leidžiantis priimti sumanius prognozuojamuosius sprendimus, skirtus potencialioms problemoms išspręsti, kol jos netapo gedimų priežastimi. Pažangūs analizės įrankiai leidžia nustatyti, ar aptikta problema kritinė ir reikalauja skubiai imtis priemonių, ar ją galima pašalinti per kitą suplanuotą techninės priežiūros vizitą. Tokiu būdu techninė priežiūra atliekama kur kas efektyviau.

Informacija pateikiama skaidriai ir jūsų poreikius atitinkančiu formatu, kad visada galėtumėte aiškiai suprasti, kas vyksta ir kokių gedimų padėjome išvengti.

Kaip tai veikia

Išmanioji prognozuojamoji techninė priežiūra, kuri užtikrina nenutrūkstamą žmonių srautą pastate

1. Stebėjimas ištisą parą

Nuolat akylai stebime, kaip veikia jūsų įranga.

img_247CS_06_residential-landingpage-section4-column1

2. Išmanioji analizė

Išmanioji technologija analizuoja techninės priežiūros poreikius ir aptinka potencialias problemas, kol jos netapo gedimų priežastimi.

img_247CS_07_residential-landingpage-section4-column2

3. Laiku pateikiami įspėjimai

Mūsų technikai gauna reikiamą informaciją reikiamu laiku, kad galėtų greitai išspręsti problemas.

img_247CS_08_residential-landingpage-section4-column3

4. Aiškus informavimas

Visada informuojame apie kiekvieną atliekamą darbą ir jo rezultatą.

img_247CS_09_residential-landingpage-section4-column4